Zengő túra

Október 14- én gyönyörű őszi reggelre ébredtünk. Korán reggel egy maroknyi kis csapat 18 fővel útnak indult, hogy a Mecsekben túrát tegyen.

A három és fél órás autóút után, végre megérkeztünk a festőien szép Püspökszentlászlóra. Itt letettük az autókat és először egy bensőséges, családias szentmisén vettünk részt az Életrendezés házában, melyet Paffy atya mutatott be nekünk. A csend és a béke magával ragadott mindannyiunkat. Zoltán atya röviden ismertette a házalapító Váczi Jenő jezsuita atya életét, munkásságát. A lelki táplálék után magunkra vettük a hátizsákokat, túrabakancsokat és irány a Zengő. Útközben benéztünk a püspökszentlászlói kastély arborétumába. Egy rövid ima erejéig pedig a püspöki kastély kápolnájába is. A Mecsek legmagasabb csúcsának megmászása néhol jólesően megizzasztotta a társaságot, pedig mindösszesen 682 méterre van a tengerszint felett. Hiába, alföldiek vagyunk! A hegymászás alatt fáradtságot feledtető vidám beszélgetések alakultak ki. A Zengő csúcsán egy kilátótorony fogadott bennünket, melyről szép panoráma nyílt. Rövid pihenő után egy körúttal tértünk vissza az autókhoz. Útközben gyönyörködtünk az Isten adta őszi színekben pompázó természetben, csörgedező patakokban, előtörő forrásokban.

A résztvevők nevében hálásan köszönjük Zoltán atya és Fidelis nővér szervezését.

Tavasszal várjuk a folytatást!

Hudák család

Szent István Király Plébánia Makó Belváros, 6900 Makó Szent István tér 22.